Saturday 4 November 2017

Aksjeopsjoner Yahoo Finans


Yahoo Inc. Copyright kopi 2017 MarketWatch, Inc. Alle rettigheter reservert. Ved å bruke dette nettstedet, godtar du vilkårene for bruk. Personvern og Cookie Policy (oppdatert). Intradag Data levert av SIX Financial Information og underlagt vilkår for bruk. Historiske og nåværende sluttdatoer levert av SIX Financial Information. Intradag data forsinket per bytte krav. SPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones Company, Inc. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. Realtid siste salgsdata levert av NASDAQ. Mer informasjon om NASDAQ-handlede symboler og deres nåværende økonomiske status. Intradag data forsinket 15 minutter for Nasdaq, og 20 minutter for andre utvekslinger. SPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones Company, Inc. SEHK intraday data leveres av SIX Financial Information og er minst 60 minutter forsinket. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. MarketWatch Top StoriesDescription Din 1 finansdestinasjon for å spore markedene og økonomien. Følg aksjene du bryr deg om mest, og få personlige nyheter og varsler. Få tilgang til realtidsinformasjon og investeringsoppdateringer for å holde deg på markedet. Spor ytelsen til din personlige portefølje. NYTT: Lag ubegrensede watchlists og addit holdings fra mobilenheten din. (Kun påloggede brukere) Favorittfunksjoner: - Legg til aksjer i timelister for å få realtidsnoteringer og personlige nyheter - Finn all finansiell informasjon du trenger med elegant, intuitiv navigasjon - Gå utover aksjer og spore valutaer, obligasjoner, varer, aksjer, verdensindekser, futures og mer - Sammenlign aksjer med interaktive fullskjermskart - Logg inn for å se og redigere webporteføljen din på farten Nye funksjoner i v3: - Logg på med ditt Yahoo-ID for å få tilgang til disse nye funksjonene: - Lag Nye lister for å organisere dine aksjer og beholdninger, men du vil. Hver liste har fleksibilitet til å legge til og fjerne aksjer på farten, samt å spore dine beholdninger. - Porteføljer har flyttet til fanen Watchlists. Trykk på den nye rullegardinknappen for å se en liste over alle dine watchlister og porteføljer, og trykk på Alle overvåkingslister for å se porteføljens totale. - Nå legg til og rediger beholdningene dine ved hjelp av appen. Dette var en av våre mest populære forespørsler, og vi er glade for å slippe denne funksjonen. Kommer snart: - Kolonneordreering i holdingsvisning - Holdingsvisning i liggende modus - Forbedringer til diagrammer Tips: Følg lagrene du bryr deg om ved å søke etter ticker og trykke på stjernenikonet. Fortell oss hva du synes: Vi er forpliktet til å bygge de beste mobile opplevelsene og vil gjerne høre din tilbakemelding. Gi oss beskjed om dine tanker her: yahoo. uservoiceforums269132-us-finance-mobile-android Merk: Ved å klikke quotinstallquot samtykker du i installasjonen av denne appen og oppdateringer til denne appen i fremtiden. Denne appen kan avinstalleres til enhver tid. Nylig gjort flyttingen fra Google Finance til denne appen, og har vært hyggelig overrasket over hvor enkelt og praktisk denne appen egentlig er. Google har valgt å forsømme sin økonomi, som lenge er på grunn av en oppdatering. Yahoos app har mange individuelle lagerinformasjon som mangler mange konkurrerende apps. En funksjon jeg vil gjerne ha med denne appen, ville være muligheten til raskt å sortere watchlisten og - porteføljene av dagens største vinnere eller tapere - vennligst legg til denne funksjonen. Feb. 2017 Fortsatt NN Jeg er i stand til å sortere din egendefinerte tittel liste av største daglige vinnere. Vennligst legg til denne funksjonen. Det er en god app for grunnleggende sitater. Mitt problem er når jeg velger en artikkel for å lese det, gir jeg muligheten til å lese mer av artikkelen. Jeg klikker på Les mer-knappen for å fortsette å lese og appen stenger på meg og sier at Yahoo Finance uventet har sluttet å jobbe. Den eneste måten å lese historien på er å dele den via tekstmelding til meg selv, og klikk på hyperkoblingen som er sendt i teksten jeg mottok. Veldig irriterende. Appen trenger finjustering for varsler. Jeg liker varsler om mine aksjer og titteliste, men jeg blir virkelig lei av de daglige varslene om aksjene oppdateres i dag på grunn av Trump. Trump har svært lite å gjøre med det totale markedet, og det faktum at forfatterne dine fortsetter å insistere på det, får meg til å stille spørsmål til deres kunnskaper om markedet generelt. Nylig gjort flyttingen fra Google Finance til denne appen, og har vært hyggelig overrasket over hvor enkelt og praktisk denne appen egentlig er. Google har valgt å forsømme sin økonomi, som lenge er på grunn av en oppdatering. Yahoos app har mange individuelle lagerinformasjon som mangler mange konkurrerende apps. En funksjon jeg vil gjerne ha med denne appen, ville være muligheten til raskt å sortere watchlisten og - porteføljene av dagens største vinnere eller tapere - vennligst legg til denne funksjonen. Feb. 2017 Fortsatt NN Jeg er i stand til å sortere din egendefinerte tittel liste av største daglige vinnere. Vennligst legg til denne funksjonen. Kevin Niles 16. februar 2017 Det er en god app for grunnleggende sitater. Mitt problem er når jeg velger en artikkel for å lese det, gir jeg muligheten til å lese mer av artikkelen. Jeg klikker på Les mer-knappen for å fortsette å lese og appen stenger på meg og sier at Yahoo Finance uventet har sluttet å jobbe. Den eneste måten å lese historien på er å dele den via tekstmelding til meg selv, og klikk på hyperkoblingen som er sendt i teksten jeg mottok. Veldig irriterende. Daniel Madding 24 januar 2017 Beste ap langt unna for å sjekke varemerkene dine. Jeg lastet ned 4 og det var den eneste som lar deg legge inn prisen du betalte (ganske viktig). Det lar deg også tilpasse (finacial) feilds som du ser. Ikke 50 annonsebasert som lik andre. Hovedskjermen er ren med få distraksjoner. Charlie Tdi 20. februar 2017 Det eneste forslaget jeg har er å gå tilbake til det gamle nyhetsformatet uten bilder med flere kondenserte overskrifter jeg kan velge mellom. Jeg liker ikke bla gjennom mange overskrifter tatt opp storskjerm fast eiendom som jeg må rulle gjennom. mindre brukbar. Brian Pankey 23 januar 2017 En gang var en av de beste (om ikke de beste) porteføljesporene rundt. Gjennomgående forbedring Dessverre har nyere oppdateringer og endringer helt ødelagt sin funksjonalitet. Yahoo bryr seg ikke nok til å svare på alle de negative kommentarene og trykke på. Jeg anbefaler å prøve SigFig for dine behov for porteføljesporing. Justin reiter 13 februar, 2017 Appen trenger finjustering for varsler. Jeg liker varsler om mine aksjer og titteliste, men jeg blir virkelig lei av de daglige varslene om aksjene oppdateres i dag på grunn av Trump. Trump har svært lite å gjøre med det totale markedet, og det faktum at forfatterne dine fortsetter å insistere på det, får meg til å stille spørsmål til deres kunnskaper om markedet generelt. Amalia Provenza 30. januar 2017 Fraktal5 er mye bedre app som interessant yahoo finansiere. den har flere flere funksjoner, sitater, lager, nyheter på sanntid og administrasjonsverktøy. fraktal5 viser gevinster fortjeneste stopper tecnichal indikatorer personlig portefølje. yahoo er veldig treg og bruker mye batteri En Google-bruker 26. januar 2017 Buggy for å si det minste - 043016. Stemte min misnøye på nyhetsfeed mange ganger. Ea tid noen tekniker ville legge igjen en kommentar si gjør dette gjør det, bla bla. i dag har jeg endelig skrevet ned alle mine 130 tickers, fjernet dataene, hurtigbufferen, fjernet appen, startet telefonen min, installert appen på nytt, håper jeg tørker skiferene rene og får en ny start. Gjett hva Same broken news feed min bedrift THCs nyheter er fra 6 dager siden Lucky jeg måtte ikke skrive inn alle tickers igjen. Yahoo 28. oktober 2015 Jeg tok en titt, og den siste artikkelen for Apple ble lagt opp 23 minutter siden, med flere flere artikler lagt ut i den siste timen. Hvis du ikke ser disse artiklene, kan du se om trinnene i denne Yahoo Hjelp-artikkelen korrigerer dette problemet. Løs problemer med Android-apper: help. yahookbmobileSLN14699.html Terry Freeman 3. januar 2017 AH sitat feil hvis ikke handlet For Guds kjærlighet, fikser AH sitater. Noen er dager gamle hvis det ikke er noen handler. Veldig misvisende. Skulle ikke vise noe hvis ingen handler i stedet for gamle data. Yahoo 14. desember 2016 Hei, takk for at du bruker Yahoo Finance. Kan du gi oss noen eksempler på anførselstegn med dårlige data etterpå? Jeg kan få våre dataingeniører til å se på det. En Google-bruker 3. februar 2017 Gode anførselstabeller mangler interaktive Ville elske alternativer antyder god data gode samtaler. Nyhetshistorier er for det meste drevet av Bots eller spam eller reklame. Jeg går til Seeking Alpha for å finne mine nyheter, men anførselstegnene her er enkle å se og lese. Michael Keeton 1. mars 2017 Uønskede partisk politiske agendaartikler knyttet til dette. Den som skriver disse uønskede artiklene må skilles fra denne appen. Nedlastet og ment for observasjon av aksjekurser, ikke partisk politiske meninger. Damien Preston 17. januar 2017 Fungerer ganske bra. Mitt eneste problem er at jeg ikke kan se totale gevinster eller tap på enkelte aksjer. Den har en begrenset resultatanalyse. Hva er nytt TilleggsinformasjonYahoo Inc. (YHOO) Alternativkjede Realtid etter timer Pre-Market Nyheter Flash Sitat Sammendrag Sitat Interaktive diagrammer Standardinnstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene dine Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Nedlasting av Yahoo-data Ive slettet denne nettsiden etter å ha mottatt følgende e-post: Kjære Peter Ponzo, jeg tjener som opphavsrett for Yahoo og skriver til deg med hensyn til nettstedet gummy-stuff. org, spesielt siden som ligger på gummy-stuff. orgYahoo-data. htm. Yahoo tilbyr bestemte tjenester på sin nettside, inkludert Yahoo Finance-tjenesten tilgjengelig på finance. yahoo, underlagt vilkårene for bruk, som ligger på info. yahoolegalusyahooutosutos-173.html. Det har blitt gjort oppmerksom på, via en datapartner, at siden din på gummy-stuff. orgYahoo-data. htm gir et verktøy og instruksjoner for bruk av verktøyet slik at brukerne kan hacke på Yahoo Finance-siden. Selv om det fremgår av nettstedet ditt at du kanskje ikke er oppmerksom på brudd på din oppførsel, tjener dette brevet til å gi deg spesiell melding om slikt. Yahoo hevder at bruken av og distribusjonen av verktøyet og innholdet på gummy-stuff. orgYahoo-data. htm er et brudd på seksjonene 6, 12 og 18 i vilkårene for bruk (blant annet bestemmelser), fører til urettferdig konkurranse, og induserer andre til å bryte vilkårene for bruk. Videre utgjør det sannsynligvis en innblanding i Yahoos avtale - og forretningsforhold med tredjeparts dataveverandører. Ved å forstyrre disse kontrakts - og forretningsforholdene, kan du skade andre brukeres muligheter til å skaffe seg fordelene med tjenestene som tilbys på Yahoo Finance-siden. Av de ovennevnte grunner ber vi om at du umiddelbart gjør følgende: 1) Fjern og slett siden som er plassert på gummy-stuff. orgYahoo-data. htm 2) Straks opphøre ytterligere distribusjon av dette innholdet og 3) Gi en representasjon som du vil ikke engasjere seg i ytterligere ugunstig aktivitet som det gjelder Yahoo Finance innhold Ingenting i dette brevet utgjør et uttrykkelig eller underforstått frafall av eventuelle rettigheter, rettsmidler eller forsvar fra Yahoo, som alle er uttrykkelig forbeholdt. Ta gjerne kontakt med meg hvis du har spørsmål eller bekymringer. Jeg gleder meg til å motta ditt svar.

No comments:

Post a Comment