Sunday 15 October 2017

Forex Trade Skatt Uk


Hvordan å registrere skatter som en Forex Trader De fleste nye handelsmenn har aldri bekymring seg selv med å finne ut spesifikkene i skatt i forhold til forex trading. Alt et nytt handlende fokuserer rett og slett på å lære å handle lønnsomt. Men på et tidspunkt må handelsmenn lære hvordan man skal regne for sin handelsaktivitet og hvordan man legger skatt. Forhåpentligvis arkiverer skattene å regne for forex gevinster, men selv om det er tap på året, bør en næringsdrivende sende dem til den riktige nasjonale myndighetsmyndigheten. USA Arkiverte skatter på forex fortjeneste og tap kan være litt forvirrende for nye handelsmenn. I USA er det noen alternativer for Forex Trader. Først av alt, har eksplosjonen av detaljhandel forex markedet forårsaket IRS å falle bak kurven på mange måter, så dagens regler som er på plass om forex skatt rapportering kan endres når som helst. Forskriftene blir kontinuerlig innført i valutamarkedet, så sørg alltid for at du gir deg en skattemessig profesjonell før du tar noen skritt i å sende inn skattene dine. Det er i hovedsak to seksjoner definert av IRS som gjelder for valutahandlere - § 988 og § 1256. Seksjon 1256 er standard 6040 kapitalgevinst skatt behandling. Dette er den vanligste måten som forex-handelsmenn fil forex fortjeneste. Under denne skattebehandlingen er 60 av de totale kapitalgevinstene beskattet til 15 og de resterende 40 av de totale kapitalgevinstene blir beskattet til din nåværende inntektsskatt, som for øyeblikket kan være så høyt som 35. Lønnsomme handelsmenn foretrekker å rapportere forex trading fortjeneste under seksjon 1256 fordi det gir en større skatteavbrudd enn avsnitt 988. Tapende næringsdrivende har en tendens til å foretrekke avsnitt 988 fordi det ikke er noen kapitaltapbegrensning, noe som muliggjør fullstendig standardtabbehandling mot inntekt. Dette vil hjelpe en næringsdrivende å dra full nytte av trading tap for å redusere skattepliktig inntekt. For å dra nytte av § 1256, må en næringsdrivende fravike seg avsnitt 988, men for tiden krever IRS ikke en næringsdrivende å arkivere noe for å rapportere at han velger bort. Også hvis forexkontoen din er stor og du mister mer enn 2 millioner i et enkelt skatteår, kan du kvalifisere deg til å sende inn et skjema 886. Hvis megleren er basert i USA, vil du motta en 1099 på slutten av år rapporterer dine totale gevinster. Dette nummeret skal brukes til å registrere skatter i henhold til enten § 1256 eller § 988. Forex trading skatteregler i Storbritannia er mye mer handelsvennlige enn USA. For øyeblikket er ikke spredt inntektsfortjeneste beskattet i U. K., og mange U. K.-meglere tilbyr detaljhandel forex-demo og vanlige kontoer i en spread-spillstruktur. Dette betyr at en næringsdrivende kan handle forexmarkedet og være fri for å betale skatter, og forex trading er skattefritt. Dette er utrolig positivt for lønnsomme forexhandlere i Storbritannia. Ulempen ved å spre bud er at en næringsdrivende ikke kan kreve handelsforpliktelser mot sin andre personlig inntekt. Også, hvis en næringsdrivende forvalter midler eller handler for en institusjon, er det mange andre skattelov som man må overholde. Men hvis en forhandler forblir med spread-spill, må ingen skatt betales på fortjeneste. Det er forskjellige stykker av lovgivning i gang som kan endre forexskattelovene veldig snart. Man bør sørge for at man overholder en skattemessig profesjonell for å sikre at han holder seg etter alle ordinære lover. Andre opsjoner Et annet alternativ som gir høyere grad av risiko, er å skape en offshore-virksomhet som engasjerer seg i forex-handel i et land med lite eller ingen forexbeskatning, og betal deg selv en liten lønn for å leve på hvert år, som vil bli skattlagt i landet hvor du er borger Det finnes mange typer forex-programvare som kan hjelpe deg å lære å handle forexmarkedet. Denne typen forretningsdannelse er svært risikabelt fordi du må sørge for at du er 100 prosent etter skattelov og ikke slipper inn i ulovlige aktiviteter. Denne typen operasjon skal bare utføres ved hjelp av en skattemessig, og det kan være best å bekrefte med minst 2 skattemyndigheter for å sikre at du tar de riktige beslutningene. Som nybegynner har jeg nettopp funnet ut at i For å handle Forex skattefri, må det være via en Spread betting selskapsregnskap og ikke gjennom en Forex Trader. Jeg er nå kjent med flere handelssystemer og MT4, men har nå oppdaget at det ikke er mulig å spre Bet med MT4 bare forex-handel. Jeg har nettopp åpnet en demo spread spread-konto med Capital Spreads og grensesnittet for å si det høflig er skuffende. Så hva gjør andre Oppsigelsene som jeg ser det er: - Bruk en Forex Trader og ta din egen beslutning om skattedeklarasjoner Bruk et spread-spill-selskap, men bare for å plassere handler og bruk en demo-MT4-konto med en Forex-forhandler for analyse. Bruk en signal service og ikke bry deg med noen analyse bare sette på handler som diktert av signalleverandøren på en spread-spillkonto. Hjelp vil bli mest verdsatt av de av dere som er erfarne nok til å ha gått gjennom dette dilemmaet. Forex skattefritt må være spreadbetting eller Binary eller ITALIA (jeg er ikke 100 sikker på ryggen). noe som en bookie (CMC. IG-indeks. Man finansierer alle av dem med spreadbetting samt CFDs forex og mye mer) Jeg vil anbefale MetaTrader 4 for analyse og kvantitativ handel. Som nybegynner har jeg nettopp funnet ut at for å kunne handle Forex tax free må det være via en Spread betting selskapsregnskap og ikke gjennom en Forex Trader. Jeg er nå kjent med flere handelssystemer og MT4, men har nå oppdaget at det ikke er mulig å spre Bet med MT4 bare forex-handel. Jeg har nettopp åpnet en demo spread spread-konto med Capital Spreads og grensesnittet for å si det høflig er skuffende. Så hva gjør andre Oppsigelsene som jeg ser det er: - Bruk en Forex Trader og ta din egen beslutning om skattedeklarasjoner Bruk et spread-spill-selskap, men bare for å plassere handler og bruk en demo-MT4-konto med en Forex-forhandler for analyse. Bruk en signal service og ikke bry deg med noen analyse bare sette på handler som diktert av signalleverandøren på en spread-spillkonto. Hjelp ville bli mest verdsatt av de av dere som er erfarne nok til å ha gått gjennom dette dilemmaet Hvis du sjekker ut IG-indeksen eller Finspreads. vil du finne at du kan begynne å handle på 10p per poeng for den første uken. Jeg tror at i 2. uke må du øke til 20p og så videre, til du når deres normale minimum 50p per pt. Spredingsspillmarkedet er veldig konkurransedyktig, og på grunn av dette vil du finne svært liten forskjell mellom prisene som tilbys av spredtselskapsselskaper og direkteaksessmeglere. Med valutaparet som jeg handler, er spredningsbettene omtrent 2 poeng. over direkte tilgang. Når du tar hensyn til omsetningskostnadene hos en megler, vil jeg helst bruke et spread-spill-selskap. En annen fordel ved å bruke en SB, er at du unngår å betale CGT til Inland Revenue Takk for svaret. Ikke sikker på hva du mener med kvantitativ handel Som jeg forstår det hvis jeg handler med en Forex Broker, så er min fortjeneste (optimist) underlagt kapitalgevinst skatt og ikke inntektsskatt. Siden CG-tillatelsen er for tiden 9600 per person i dette skatteåret, trodde jeg det kunne være verdt å stikke med Alpari ved hjelp av MT4 til jeg tjene så mye penger som jeg da må flytte over for å spre spill. En stor fordel synes å være at man starter med en relativt liten mengde og risikerer å si 3 av kapital per handel som jeg har anbefalt til meg ved mange anledninger, er det vanskelig å finne et spread-spill-selskap som gjør at spill av så lite beløp per pip mens med en mikrokonto kan du komme ned til 0,25 per pip eller mindre som er den typen nivå jeg vil starte på, avhengig av stoppet jeg velger å bruke. Kvantitativ handel: bruk matematiske formler for handel (dvs. å opprette en ekspertrådgiver ved hjelp av MetaTrader 4-plattformen) som stikker med Alpari ved hjelp av MT4 (ikke et dårlig alternativ) Endelig opp din størrelse sakte og når systemet ditt fungerer, gå vill Stopp er 4 busserOriginalt Skrevet av stevespray Sod revisoren - det er ganske darn enkelt. Hvis du spekulerer på forex (ikke spreadbet) og tjener penger, kan du beskattes på det i form av CGT. Du har imidlertid en 10.000 personlig godtgjørelse, slik at du bare får skatt på overskudd over 10k i et skatteår. Dette scenariet antar at spekulasjonen på forex ikke er din eneste inntektskilde, og at du betaler litt inntektsskatt via en jobb av noe slag. Hvis forex trading ble din eneste inntekt så vil IR mest sannsynlig se på din situasjon annerledes. I den situasjonen ville du være bedre å registrere deg som en selvstendig næringsdrivende. Du vil da bare produsere en fortjeneste som du ville for enhver bedrift som du kjørte. Dette er veldig enkelt, og du skal bli klassifisert som en eneste Tradership. Dette vil tillate deg å gjøre betydelige fradrag for utgifter som et rom i huset ditt for bruk som kontor samt datautstyr, programvare, datafee, strøm og internett avgifter. Du vil da bli vurdert for inntektsskatt på nettoresultatet. Personlig id foreslår spreadbetting som en vurdering. Jeg er ingen ekspert (på skatteråd), men jeg vet et helvete av mange vellykkede handelsmenn som lager store summer spreadbetting og betaler ingen skatt overhodet. De fleste spredningsvirksomhetene tilbyr nå veldig stramme spred på de store kryssene, og i min erfaring er du hardt presset for å få samme ben i benet ut spredt med direkte tilgang plattformer spesielt i raske markeder. Du kan sikkert kontrollere risikoen i større grad med firmaene som tilbyr de beste stoppavviksreglene på raske markeder. Hvor mye planlegger du å gjøre, og vil dette være din eneste inntekt. Håper dette hjelper, ok, takk, jeg begynte å vurdere spreadbetting, men begynte å lese om hvordan de kan manipulere priser, fryse plattformer, problemer blir fylt osv., Og det slår meg av spreadbetting. Jeg er en nybegynner og fortsatt demoing (dette er min tredje måned), men vil gå live JulyAugust med en ECN megler hvis det er lønnsomt igjen denne måneden på demo. Det vil ikke være min eneste inntekt selv om jeg jobber med å gjøre det slik en dag. Planen er å sammensatte fortjeneste. Sikt mot 10 månedlig retur. Takk igjen. quotThe mest kraftfulle kraft i universet er sammensatt interestquot Albert Einstein Re: uk skatteregler på forex Mitt råd ville være å begynne med å bruke en spreadbetting konto i stedet for en ECN. Lær tauene og opplev de forskjellige markedsforholdene på en kontrollert måte. Ikke kjør før du kan gå. Målet å bryte jevn (jeg vet at det høres kjedelig ut) i de første par månedene. Capital Spreads eller Dealing Desk er din beste innsats. Bekymret om skatt når du har gjort 50k spreadbetting.

No comments:

Post a Comment