Monday 23 October 2017

Javier Paz Forex Trading


FOREX-HANDELERE Intervju med Javier Paz Senioranalytiker hos Aite Group Javier Paz er en anerkjent institusjonell og detaljistmarkedsekspert med 16 års bakgrunn i kapitalmarkedsforskning og prosjektledelse innen megler - og investeringsbankmiljøer. Javier skrev for nylig en rapport for Aite Group ldquoThe Future of Active Tradingrdquo og ldquoGlobal FX Market Overviewrdquo. I dette intervjuet snakker Javier om forex megling evolusjon, dagens marked fragmentering og fremtidig regulering. Han deler også sin oppfatning av den globale pengepolitikken og gir valutakurshandlere verdifulle tips om hvordan man kan forbedre sine handelsprestasjoner. FXTM: Fortell meg om din erfaring med finansmarkedene JP: Irsquove har vært involvert i kapitalmarkedet de siste 16 årene, gjennomført forskning og rådgivende arbeid på tvers av aktivaklasser, spesielt FX ndash, og spotting ulike typer markedstrender: regulatorisk, næringsliv og teknologi. I tillegg til mitt arbeid for Boston-baserte Aite Group i løpet av de siste 5 årene, jobbet Irsquove også for to Wall Street-banker og en retail FX-megler. I 2012 skrev jeg en bok kalt ldquoThe Forex Trading Manualrdquo for å utdanne nye og yngre publikum om hvordan å sette pris på og handle på valutamarkedet. Jeg fortsetter å handle FX om natten, under den asiatiske økten. FXTM: Handler du fortsatt aktivt, og hvor mye av tiden bruker du handel JP: Irsquom handler mindre enn et år eller fem år siden på grunn av mine ulike oppgaver og mål, men jeg jobber fortsatt som en svinghandler ved hjelp av store par. Min favoritt økt fortsetter å være asiatisk økt. FXTM: Hvor lang tid tok det med deg til å bli en systematisk lønnsom handelsmann JP: Det tok meg tre år å nå et poeng med konsekvent lønnsomhet, men Irsquod liker å være forsiktig mot å tenke på konsistent lønnsomhet som å være permanent lønnsom. En traderrsquos lønnsomhet er delvis avhengig av om hisher toolkit av strategier gir gode resultater til enhver tid. Som vi alle vet, kan en god strategi i dag miste penger i morgen, men begynn å tjene penger igjen i fremtiden når forholdene er riktige. Det forutsetning for konsekvent lønnsomme handelsmenn er å kontinuerlig søke utbytte lønnsomme strategier og forskning når de skal brukes eller når disse skal forbli sovende. Selvfølgelig er et annet kritisk aspekt av suksess (men enklere å vedlikeholde når yoursquove utviklet det lønnsomme tankegangen) å være systematisk, risikobevisst, reglerbasert og litt løsrevet fra ekstreme følelser når det handles. FXTM: Hvilken type analyse bruker du TA, FA eller begge FXTM: Hvilke verktøysmetoder bruker du JP: Jeg stoler på trend - og momentumindikatorer (RSI, stokastikk, glidende gjennomsnitt) for å måle sentimenttrend reversalsbreakouts, og jeg bruker en pivotbasert handel strategi for EURUSD for noen handelsmuligheter, som jeg ville definere som en kontrarisk strategi på relativt normale markeder. Akkurat nå opplever vi ikke hva Irsquod kaller ldquonormal marketsrdquo på grunn av Brexit, så jeg enten bruker en annen strategi eller forblir helt flat. Forex Trading Manual Registrer deg for å lagre biblioteket En ledende lærer gjør at Forex investerer like enkelt som å kjøre bil i The Forex Trading Manual. Javier Paz gir enkle å forstå eksempler på langsiktige og kortsiktige strategier, beste praksis for å navigere den økonomiske kalenderen, og søknader om handel med en rekke valutaer. For å gjøre dette komplekse emnet enkelt, trekker han analogier mellom de ulike trinnene i handel i dette markedet, for å få på og kjøre bil. Du lærer: Trenger du å vite fakta om Forex-markedet Effektive handelsstrategier Måter å bygge en sammenhengende handelsplan Alt du trenger å vite om avkastning og risiko Javier Paz grunnla dannet FXBriefing, et boutiqueforskningsfirma som serverer institusjonelle investorer, bedriftsfinansiering tjenestemenn og medlemmer av regjeringer. I 2007 lanserte han ForexDatasource, som hjelper Forex-forhandlere til å gjøre bedre valg. Paz er skaperen av FX Hound og mktNus fx teknologien, forhandler rangering metodikk, og forutsigelse modeller som Fundamental Market Value (FMV) av valutaer. Publiseringsdetaljer Utgiver: McGraw-Hill Utdanning: McGraw-Hill Utgave: 1 Utgivelsesdato: 2012 Tilgjengelig i: USA, Singapore, Canada, Australia, Malaysia Kindle Book OverDrive Les Adobe PDF eBook 3,9 MB Adobe EPUB eBook 5,6 MB Javier Paz (Forfatter) Javier H. Paz er en veteran forex handelsmann og en anerkjent online handelsbransje ekspert. Som senioranalytiker for den Boston-baserte Aite-gruppen, vurderer Javier trender i den aktive handelsbransjen og er regelmessig sitert i de finansielle media (Wall. The nøkkelen til suksess i Forex Trading 03102014 10:06 EST Javier Paz Forfatter, Forex Trading Manuell SPEAKER 1: Min gjest i dag er Javier Paz. Vi snakker om handelsstørrelse og hvorfor itrsquos er viktig for Forex-forhandlere, spesielt nybegynnere, så Javier, hvorfor er handelsstørrelsen så viktig, spesielt for nybegynner FX-forhandleren JAVIER: Vel, årsakene er ulike. Jeg tror at en av hovedgrunnene er at enkeltpersoner, når de først begynner å handle valutaer, eller bare på en hvilken som helst annen aktivaklasse, men spesielt valutaer, er det noe nytt for dem. De forstår at prishandlingen er ganske flytende. De lærer om pips, samtidig som de ikke klarer å forstå hvor mye risiko som er innebygd i innflytelse av handelsvalutaer. I USA er itrsquos 50-til-1, noe som er høyere enn de fleste andre en sset klasser, slik at du må være veldig forsiktig med mengden eksponering du setter deg inn i. En typisk standard kontrakt er en kontrakt for 100.000 amerikanske ndash, 100.000 av basisvalutaen som dinsquore trading. Mange tror at Irsquoll bare går lett med en av disse kontraktene, og kanskje Irsquoll bruker et stopptap, kanskje jeg vant, men det er hvor problemet begynner når du først begynner å handle valutaer. SPEAKER 1: Nå anbefaler du kanskje å starte med en mikrokonto selv, for å holde kontoen din liten, eller er innflytelsen så høy at det ikke er verdt å gjøre JAVIER: Vel, jeg anbefaler å starte med en demo-konto som er lik størrelsen på de virkelige pengene du ønsker å administrere, og deretter bare handel 1 på kontoen din på et gitt tidspunkt, og hvordan er det du kan måle 1 Du kan si det bra, det gjør du ved å bruke et stoppfall. Jeg bruker personlig, en til 30 pips, så handelsstørrelsen må ikke være mer ndash, vel, hvis handelen min går, kan den ikke være mer enn 1 av kontoen min. SPEAKER 1: så 30 pips må ikke være mer enn 1 av det du har JAVIER: Ja, så 30 slags er guiden ndash 30 pipen er veiledningen for å vite hvor mye ndash hvor stor en handelsstørrelse. For eksempel, for en 50 000 konto, ville det være kanskje 2,7 mini-lotter som dinsquod skal handle. SPEAKER 1: Er det samme hvis det er det britiske pundet, hvis det er amerikansk dollar, kanadiske dollar JAVIER: Omtrent, ja. SPEAKER 1: Ok, det er en pip ndash hvis Irsquom er ny til Forex, er en pip relatert til å si en penny i aksjer. Något som ligner det JAVIER: På en mini-konto er en pip lik 1, men i en standardkonto , det er lik 10, så det er de små tingene du først trenger å tjene penger på papir, behandle det som en ekte konto og ha de riktige innstillingene for den kontoen, slik at når du overfører til en lys konto, itrsquos en ganske jevn, sømløs overgang. SPEAKER 1: Nå, bare fordi jeg kan få 50-til-1-innflytelse, burde jeg kanskje begynne med 10-til-1 eller 20-til-1 for å være mer forsiktig JAVIER: Vel, jeg tror du kan starte med 50 - til-1, så lenge du holder ndash, respekterer du 1-regelen kanskje 2 i en uvanlig situasjon, men aldri mer enn det egentlig, og det du tjener i FX, er potensielt ndash, slik at du risikerer 30 pips, men din mål er å sikte på 40 eller 50 pips, så lenge ditt vinnforhold er bedre enn 50, og ditt stoppfall er mindre enn ditt potensielle mål, bør du tjene penger over tid takket være denne innflytelsen i størrelsesorden 2 til 4 i måneden hvis du gjør det igjen, veldig konservativt. SPEAKER 1: Nå nevnte du ikke å ha et stoppfall. Anbefaler du at du alltid legger inn en hard ndash i programmet 30 pips og ikke endrer seg og ikke har en mental stopp, fordi du kan komme seg ut av det. JAVIER: Høyre, jeg tror det er viktig å ha en strukturplan og forestilling om hvor mye du kommer til å risikere, for hvis du begynner å velge når du skal stoppe tapet og når ikke, går regelen ut av vinduet, så risikoen din hele kontoen din når du donrsquot bruker et stoppfall. SPEAKER 1: Ok, og til slutt, hva med valutaen jeg burde prøve Hvis Irsquom skal bruke min handelsstørrelse for å minimere risiko, hva med valutaen Skal jeg holde seg borte fra visse valutaer som er for volatile JAVIER: Vel, holde seg borte fra bitcoins, men bortsett fra det, er euroen en god måte å gå thatrsquos hva jeg vanligvis handler, men jeg handler også de store, dollar, yen, kabel-dollar og også et kryss, euro-yen i Japan Vel, jeg handler selv om kveldene, og det er den asiatiske stasjonen, så euro-yen er en av de to mest populære valutaene i Japan, og den andre er dollar yen, så de to valutaene har mye volatilitet blant den asiatiske stasjonen og er bra. Hvis du vil ha volatilitet, som er blodet i handel, er det gode valutaer. SPEAKER 1: Javier, takk for din tid. JAVIER: Ja, takk. SPEAKER 1: Yoursquore ser på MoneyShow Video Network.

No comments:

Post a Comment